Copyright © 2021 Trollee. All Rights Reserved.
Teknisk hjelp:
Retur og ordre:
Frakt og levering:
Service vogn:
Teknisk hjelp:
For Trollee sin personvernerklæring, se her: https://trollee.no/privacy-policy-2/
Send en mail til hei@trollee.no, så hjelper vi deg.
Retur og ordre:
Dersom du ønsker å kansellere din ordre må du kontakte oss på hei@trollee.no eller ringe oss på 95010195. Om den allerede er sendt fra oss må du følge instruksjonene under retur.
Varer kjøpt i nettbutikken kan returneres til oss via Bring. Varene skal da være ubrukte og med lappen på. Legg ved et utfylt angrerettskjema (dette ligger som et vedlegg til din ordrebekreftelse) og send det til følgende adresse:
Profileringsartikler As
Bestumstubben 11
0281 Oslo
Att: Trollee
Vi vil da kreditere varene vi mottar så snart pakken ankommer oss.
Vi vil kreditere ordren så snart vi mottar returen i nettbutikken eller får beskjed fra butikk om innleverte varer. Pengene vil være på konto etter kreditering innen 2-5 virkedager.
Du finner ordrenummeret på ordrebekreftelsen du får tilsendt rett etter utført bestilling.
Dobbeltsjekk alle filtre i din mailboks. Om du ikke finner noen bekreftelse der kan du sende en mail til hei@trollee.no eller kontakte oss på tlf så sender vi den på nytt.
Du kan returnere alle varer innenfor 30 dager mot kvittering eller ordrebekreftelse. De må da være uåpnet vare.
Per i dag kan man dessverre ikke det.
Frakt og levering:
Så snart ordren din blir sendt fra oss, vil du motta en mail med sporingsnummer hvor du kan følge pakken din.
Dokumenter og meld skaden hos transportselskapet først. Ta deretter kontakt med hei@trollee.no så hjelper vi deg videre.
Service vogn:
Per idag har vi ikke eget serviceverksted, men kontakt oss så kan vi være behjelpelig å rådgi.
Vi selger ikke reservedeler i nettbutikken. Ta derfor direkte kontakt med oss dersom du har spesielle ønsker.
Haven’t found an answer to your query?